Še vedno ena ugodnejših poti do 4×4

Suzuki Vitara 1,4 Boosterjet Allgrip Elegance

Prenovljena še varnejša in zmogljivejša. In še zmeraj cenovno ugodna

Z nekaj ostreje oblikovanimi robovi karoserije, novimi žarometi in nekaj več varnostne opreme je Vitara postala še nekoliko zrelejša in je še zmeraj med cenovno ugodnejšimi malimi SUV-ji s štirikolesnim pogonom.

A to še ni vse, kar po prenovi ponuja japonski predstavnik. Z novim 1,4-litrskim turbo motorjem, ki je zamenjal 1,6-litrski atmosferski agregat, je sedaj Vitara nekoliko bolj dinamična. Občutno več je navora, ki ga motor doseže že pri 1.500 vrtljajih v minuti, turboluknjo pa je občutiti le še v povsem spodnjem režimu delovanja. Za 20 konjev več je tudi moči, Vitara pa je nasploh bolj poskočna kot z atmosferskim agregatom. Za prenos skrbi šeststopenjski ročni menjalnik, s kratko odmerjenim razmerjem prve prestave, kar se za dobro rešitev izkaže pri lezenju v strmi klanec – spust pa je s pomočjo vklopa sistema za spust otročje lahek. Povprečna poraba goriva po urejenih cestiščih pa znaša dobrih sedem litrov.

Aduti Vitare v primerjavi s konkurenco so bili znani že pred prenovo. Je pa sedaj celo bolj šik, tudi zaradi sedežnih prevlek v kombinaciji usnja in alkantare, ki so na voljo v paketu opreme Elegance.

Tako kot šibkejši litrski motor je tudi močnejši bencinski štirivaljnik na voljo tudi s pogonom AllGrip; zanj je treba pristaviti dva tisočaka v primerjavi z dvokolesno gnano različico. Ki je za dva tisočaka dražja od enako motorizirane različice s prednjim pogonom. S krožnim stikalom je mogoče zapreti porazdelitev razmerja navora med obema osema (50:50), zato se veterinarju ne bo težko pripeljati do gorske kmetije po slabo utrjenem makadamu. Na urejenem cestišču se podvozje izkaže kot kompromis med udobjem in dinamiko, nizka teža pa je še vedno ena od prednosti, ki jo voznik med zavoji tudi občuti.

Sebastijan Zorenč

TEHNIČNI PODATKI
Motor vrstni štirivaljnik, 1.373 ccm, turbo CO2 169 g/km Moč 103 kW (140 KM) pri 5.500 vrt./min Navor 220 Nm pri 1.500 vrt./min Zmogljivosti 9,5 s (0-100 km/h), 200 km/h Teža 1.270 kg (81 kW/tono) Cena 21.950 EUR
Odziven motor
Štirikolesni pogon
Urejeno podvozje
Trda plastika na notranji strani vrat
Okoren vmesnik multimedije
Drsnik osrednjega zaslona
4
EVO OCENA
More Stories
Volkswagnov granturismo