S 965 kilogrami (80 manj od predhodnika) in prisilno polnjenim štirivaljnikom novi Swift precej obeta. In ponosno nadaljuje 35. letno tradicijo legendarnega Swifta GTI. To je hkrati tudi edina novost, ki jo je Suzuki predstavil na letošnjem avtomobilskem salonu v Frankfurtu

Lahko bi rekel, da se pod pokrovom motorja ne skriva nič dramatičnega, saj je tam nameščen enak prisilno polnjen 1,4-litrski štirivaljnik BoosterJet kot v Vitari, le da so inženirji spremenili nekaj malenkosti. Tako je Swift Sport pridobil nov hladilnik stisnjenega zraka (intercooler), nekaj več pritiska v turbini in 10 njutonmetrov več navora. To pomeni, da zmore štirivaljnik 140 ‘konjev’ (103 kW) in 230 njutonmetrov navora. Čeprav te številke danes na predstavljajo nekih mejnikov v svetu avtomobilizma, pa je nedvomno relativno nizka teža (965 kg) in kratka medosna razdalja tista, ki zna skromne številke spretno prikriti.

Dejstvo pa je, da gre za prvega Swifta Sport s prisilnim polnjenjem, ki bo zagotovo spremenil njegov karakter v primerjavi s predhodnikom, ob že znanih atributih kot sta recimo okretnost in odzivnost. Pri vpetju koles (ki zajema prednje vzmetne roke MacPherson in zadnjo torzijsko premo) pa se Swift Sport od navadnega razlikuje po blažilnikih podjetja Monroe, krajših in čvrstejših vzmeteh, večjih ležajih in pestu prednjih koles, čvrstejših vpetjih zadnje nihajke, ki je razvita posebej za ta model, kar skupaj s prenovljenimi blažilci zagotavlja manj podajanja v zavojih. Za prenos moči na prednjo os tukaj skrbi prilagojen šeststopenjski ročni (v navadnem petstopenjski) menjalnik.

Se pa Swift Sport tudi navzven nekoliko razlikuje od navadnega Swifta. Športniku so nadeli predrugačeno, bolj agresivno masko, ki je nekoliko nižja in pomaknjena bolj v ospredje. Drugačen je odbijač spredaj z ustnico, bočne obrobe, žarometi so ostali nespremenjeni z razliko prelomne črte, ki daje bolj agresiven videz. Zadaj je nov difuzor z dvojnim izpuhom. Nova 17-palčna platišča in prepoznavna rumena barva (Champion Yellow – pri tem se ‘šampionska’ nanaša na barvo Suzukijevega dirkalnika v razredu S1600 svetovnega prvenstva v reliju JWRC) pa zaokrožata drugačno zunanjost. Notranjost se lahko pohvali z drugačnim (bolj športnim) volanskim obročem, z rdečo barvo osvetljenimi merilniki in športnimi sedeži.

Swift Sport je od nekdaj veljal za nebrušen diamant v Suzukijevi ponudbi, ki je zagotavljal podobno vznemirljivo vožnjo kot nekateri zmogljivejši predstavniki tega razreda – običajno z nižjo ceno od konkurence. Koliko pa Swift dejansko zmore do tega trenutka še ni znano.