Targa tudi tokrat z znamenitim strešnim lokom

Targa je ob Speedsterju verjetno najbolj prepoznavna in posebna karoserijska različica Porschejeve 911-ice

Pri Porscheju so predstavili še četrto tradicionalno karoserijsko različico svojega najbolj znanega modela 911. Targa z obliko značilnega strešnega loka in steklene kupole, ki sta se vrnila z generacijo 991, znotraj palete modela 911 ponuja še največ retro pridiha. Delovanje mehanizma je znano torej iz predhodnika. Lok se razpre, mehka streha se enostavno pospravi pod stekleno kupolo, mogoče pa jo je tudi popolnoma odstraniti. Preostali del karoserije je pravzaprav enak Cabrioletu.

Targa bo enako kot doslej na voljo le s štirikolesnim pogonom v različicah Targa 4 in Targa 4S. Zmogljivosti prisilno polnjenega trilitrskega bokserskega šestvaljnika torej že poznamo. V Targi 4 zmore 283 kW (385 KM) moči in 450 Nm največjega navora, kar je s paketom Sport Chrono dovolj za pospešek 4,2 sekund do 100 km/h. Motor v Targi 4S pa se ponaša s 331 kW (450 KM) moči in 530 Nm največjega navora. Do 100 km/h Targa 4S pospeši v 3,6 sekundah, kar je na primer 4 desetinke sekunde hitreje v primerjavi s predhodnim modelom. Targa 4 najvišjo hitrost doseže pri 289 km/h, 4S pa pri 304 km/h. Zmogljivosti so torej povsem primerljive s Cabrioletom, čeprav strešni sestav s težko stekleno kupolo prinese dodatnih 30 kilogramov teže, pri čemer tehta Cabriolet v primerjavi z enako kupejevsko različico 100 kilogramov več. Zanimivo pa je, da steklena kupola navidezno zmanjša maso zadnjega dela avtomobila.

Oba modela sicer moč na cesto prenašata preko osemstopenjskega dvosklopčnega samodejnega menjalnika (PDK) ter inteligentnega štirikolesnega pogona Porsche Traction Management. Targo 4S pa je mogoče naročiti tudi z nedavno predstavljeno opcijo sedemstopenjskega ročnega menjalnika, pri čemer je pogoj paket Sport Chrono.

Preberite tudi
BMW ni obupal nad vodikom