To je najdražji (malo)serijski avto!

Bugatti je pokazal dolgo najavljan model Divo, ki že na pogled deluje mnogo bolj ostro in športno od prednikov. Brez skrbi – je že razprodan!

In to kljub dejstvu, da so pri Bugattiju avto komajda predstavili v ZDA na znamenitem Quailu (Monterey Car Week) v Kaliforniji. In kljub še bolj neverjetnem dejstvu, da velja primerek pet (5) milijonov evrov – pred dajatvami se razume! Da bi ekskluzivnost ostala na ravni znamenitega imena, pa so se v podjetju, ki ga zdaj vodi dolgoletni šef Lamborghinija Stephan Winkelmann, odločili, da bodo izdelali natanko 40 primerkov.

Osnova novega bolida je seveda Chiron, ki pa so ga dodobra obdelalali, da zmore precej več bočnih pospeškov (menda celo do 1,6 g), da je bolj agilen in predvsem odločen med zavoji. S številnimi aerodinamičnimi spremembami, kjer sta najbolj vidna predvsem zadnji spojler (23 odstotkov večja površina) in ogromen difuzor, so uspeli zgenerirati kar 456 kilogramov pritisne sile k tlom, kar je 90 kg več od originala.

Poleg tega je zaradi lahkogradnje novinec tudi 35 kilogramov lažji od chirona (sicer pa s 1995 kg še vedno ni ravno lahek), poganja pa ga enak motor: osemlitrski W16, ki zmore 1103 kW (1500 KM, štirikolesni pogon in menjalnik z dvojno sklopko), kar je pri Chironu dovolj za 420 km/h, Divo pa ima hitrost omejeno na 380 km/h. Sicer pa so pri Bugattiju objavili še, da je zaradi številnih predelav in dodelav, Divo sposoben prevoziti krog na progi Nardo v Italiji osem sekund hitreje od Chirona.