To je torej nadgolf!

V okviru oktansko-pivske veselice, posvečene kultni kratici GTI v avstrijskem Reifnitzu (Ribnica), je vedno videti kaj novega – tokrat GTI dobiva kratico TCR

Pravzaprav je bilo samo vprašanje časa, kdaj bo Golf GTI dobil tudi najmočnjšo verzijo. Ki pa seveda ne sme ogroziti vladavine modela R. No, zdaj je jasno, da se bo novi model imenoval – TCR. Kakopak, v čast dveh naslovov omenjene serije, ki je leti prerasla svoje okvirje in se s svetovnim prvenstvom združila v verjetno najmočnejšo serijo za turne avtomobile.

Golf je dvakrat prepričljivo zmagal in tako so snovalci dobili tudi navdih za novo verzijo, ki je zaživela prav na kultnem srečanju GTI ob Vrbskem jezeru.  Gre za nadgradnjo Golfa GTI, ki ga je na zunaj, kot sicer tudi vse ostale, težko prepoznati na prvi pogled, saj mu je lasten le odbijač s sprednjo ustnico. In zadaj difuzor, pod 18 palčnimi platišči pa bodo menda visokozmogljive zavore. Podvozje bo kombinacija športnejših vzmeti in prilagodljivega blaženja DCC z lastnim programom.

Poganja ga dvolitrski motor, ki največjo moč razvije med 5.000 in 6.800 vrtljajih in doseže 290 KM (213 kW). Še bolj zanimiv je navor, ki ga TSI zmore – že pri 1.600 vrtljajih ga na glavno gred pošlje kar 370 Nm, potem pa ostaja krivulja skoraj ravna do 4.300 vrtljajev.  Pri VW navajajo, da bo zapora diferenciala serijska (verjetno večploščna VAQ), v osnovi pa bo zanj na voljo le sedem stopenjski DSG menjalnik. Glede na poreklo in ime, bi bilo sicer čudno, če ne bi zanj našli tudi ročnega. Če se vam številke zdijo znane – seveda, s tem motorjem je bil na voljo že Seatov Leon Cupra (pred posodobitvijo).

Natančnih podatkov o pospešku še ni na voljo, končna hitrost pa bi naj znašala celo 264 km/h (po opcijski odstranitvi blokade), s čimer bo to tudi najhitrejši Golf vseh časov (in najhitrejši serijski Volkswagen). Vsaj glede končne hitrosti. TCR bo na nek način duhovni naslednik na 400 kosov omejene (in olajšane) serije Clubsport S, s katero je VW podrl rekord za spredaj gnan vozila na slavni Severni zanki dirkališču Nurburgring. Sicer pa je bil ta model tudi močnejši od TCR-a, saj je  motor zmogel 228 kW (310 KM), do stotice pa je pospešil v 5,8 sekunde. In tudi tega so predstavili leta 2016 ob Vrbskem jezeru … Serijski model naj bi prišel v salone ob koncu leta.

More Stories
Trenutek resnice