ID.3 je dokončno ime novega, prvega povsem (in zgolj) električno gnanega modela, ki ga je že mogoče tudi naročiti. Prve dobave sicer šele 2020

Pri Volkswagnu so že dolgo najavljali preobrazbo znamke v električno – zdaj se začenja zares. Prvi model na novi platformi MEB, ki si jo bodo delili tudi koncernski batranci (pa še kdo drug), je hkrati tudi prvi model iz družine ID. Zdaj je končno znano tudi nejgovo polno in uradno ime – ID.3. Številka bi naj pomenila tretjo pomembno (tehnološko) prelomnico znamke, po Hrošču in Golfu.

Do začetka dobave bo sicer preteklo še enkaj vode, saj naj bi prvi serijski modeli prišli v roke kupcev do sredi leta 2020, toda pri Volkswagnu so že začeli zbirati prednaročil in pobirati depozite za prve, najbolj neučakane kupce, ki si bodo lahko privoščili posebno izvedbo ‘1st’. Ti kupci bodo morali odšteti 1000 evrov za avto, ki ga bodo čakali tudi eno leto ali več. Vendar pa je zanimanje veliko – v prvi 24 urah so menda zbrali več kot 10.000 naročil v Evropi, kar je presenetilo celo odgovorne pri VW. Navsezadnje bo cena za boljše opremljen posebni model okoli 40.000 evrov (v Nemčiji).

Prav veliko tehničnih podatkov še ni znanih, je pa jasno, da bo ID.3 na voljo s tremi baterijskimi paketi – 45, 58 in 77 kWh, kar bi naj pomenilo doseg med 330 in 550 km, hitri polnilec bo serijski, ID.3 pa bo moč polniti tudi do 125 KW. Nov model, ki je na fotografijah še dodobra zamaskiran, nosi klasično, skoraj golfovsko silhueto, dolg naj bi bil okoli 4,25 metra, v notranjosti pa bi naj – tudi zavoljo dolge medosne razdalje, ponujal prostornino večjega Passata. Tudi zmogljivosti so še zavite v tančico, verjetno pa se bo ponudba motorjev začela pri 110 kW (150 KM), največja hitrost bo omejena na 160 km/h, posešek novinca pa bi lahko celo okoli 5 s. Seveda za najmočnejšo verzijo, ki bi prav lahko imela 150 kW (204 KM). Motor bo seveda vedno nameščen v zadku in poganjal zadnji kolesi, baterijski paket bo nameščen ploščato v dnu avtomobila.

Zanimive so tudi najave cenovne politike, ki je ključnega pomena za uspeh tega modela – vstopni model bi naj veljal manj kot 30.000 evrov! Če bo subvencija še vedno obveljala, to pomeni, da bi lahko ta avtomobil pri nas veljal stranko okoli 22.500 evrov. Sicer pa pri VW želijo postati vodilni na tem področju, zato bo paleta električnih vozil zajemala 20 modelov že do leta 2025. In ID.3 je prvi v družini, ki bo na koncu razvojnega cikla štela 10 verzij.