Toyota C-HR Hybrid vs C-HR 1,2

Je konkurenca lahko upravičeno zaskrbljena? Kateri je prepričljivejši: hibrid ali prisilno polnjen bencinski motor?

Če je Nissan z Jukom odprl nekakšno novo oblikovalsko poglavje v razredu kompaktnih križancev, potem ga je Toyota s C-HR-om nadgradila.Nedvomno velja novinec za oblikovno enega najbolj zanimivih in drznih avtomobilov, zagotovo pa v tem pogledu pravi odmik od bolj kot ne izpetih oblik sorodnikov. No, le še zadnja generacija Priusa ponuja podobno svež oblikovalski jezik tega japonskega proizvajalca.

Ponudila se mi je odlična priložnost, da sem lahko hibridno različico primerjal s tisto s prisilno polnjenim bencinskim motorjem, ki se je odpeljala iz uredništva le kak dan, preden je prispel hibrid. Primerjava je še toliko bolj zanimiva, ker Toyota v tem avtomobilu, vsaj pri nas, ne ponuja še tretje možnosti motorizacije. Torej sem ubil dve muhi na en mah.

Hibrid je nedvomno privlačnejši z vidika ekologije, tudi po zmogljivostih. Poganjata ga 1,8-litrski štirivaljnik in elektromotor s sistemsko močjo 90 kW (122 KM), tako da je seveda zelo blizu Priusu. Nič kaj pretresljiv podatek, a vseeno za odtenek bolj optimističen od 85 kW (116 KM), ki jih zmore 1,2-litrski prisilno polnjen bencinski štirivaljni agregat…

Več preberite v tiskani izdaji.

 

Toyota C-HR Hybrid
Tehnični podatki
Motor: štirivaljnik, 1.798 ccm, elektromotor
CO2: 87 g/km
Sistemska moč: 90 kW (122 KM) pri 5.200 vrt./min
Sistemski navor: ni podan
Zmogljivosti: 11 s (0–100 km/h), 170 km/h (omejena)
Teža: 1.380 kg (65 kW/tono)
Cena: 24.950 EUR
Videz
Počutje
Oprema
Menjalnik CVT ni posrečena izbira
3
EVO OCENA
Toyota C-HR 1,2
Tehnični podatki
Motor: štirivaljnik, 1.197 ccm, turbina
CO2: 87 g/km
Sistemska moč: 85 kW (116 KM) od 5.200 do 5.600 vrt./min
Navor: 185 Nm od 1.500 do 4.000 vrt./min
Zmogljivosti: 10,9 s (0–100 km/h), 190 km/h (omejena)
Teža: 1.320 kg (64 kW/tono)
Cena: 21.750 EUR
Videz
Počutje
Oprema
Zmogljivejši motor bi bil dobrodošel
3
EVO OCENA