Tri ravni raznolikosti

911 RSR, GT3 R in GT3 Cup

Namenjeni so različnim ravnem avtošporta, vendar se poraja vprašanje, v čem se modeli 911 RSR, GT3 R in GT3 Cup razlikujejo in kakšni so občutki za volanom? Spodaj bomo odgovorili na vsa ta vprašanja

besede Adam Towler

911 RSR

Ali naj uporabim ušesne čepe? Toje zdaj vprašanje. Na voljo imam le kratko druženje s Porschejem 911 RSR iz sezone 2017 in zdi se mi, da vse skupaj morda jemljem preveč resno, zato s čepi oklevam. Za mnenje povprašam mehanika in ta z ostrim pogledom reče: “Ali si zmešan?” Uporaba čepov je torej vsekakor nuja.

Še dobro, da jih imam s seboj. Če ste si namreč v zadnjih nekaj letih ogledali kakšno dirko prvenstva WEC, po tem veste, kako parajoče čisti zvok proizvaja atmosferski štirilitrski stroj iz 911 RSR-a in kako so vsi ostali tekmeci drugih znamk v primerjavi z njim slišati precej manj zanimivo, nič kaj navdahnjeno. Ko se prebijam skozi postopek pred zagonom motorja in na koncu le pritisnem gumb za zagon, šestvaljnik z nasproti ležečimi valji (bokser) zalaja za mojim hrbtom, že v prostem teku pa je glasnejši od motorja v serijskem GT3 RS-u, ko je ta v neposredni bližini rdečega polja. Ja, tako glasen je.

Invalid conditional argument(s).
Preberite tudi
Ikona: Toyota 2000GT