4kolesa

Tucson v športnih oblačilih

Hyundai Tucson 1.6 CRDi N-Line

Športni terenec je z opremo N-Line res postal bliže tej oznaki. V tem primeru zdaj že slavna črka N označuje le paket. Smiselna investicija?

fotografije Matjaž Korošak

Prenovljeni Tucson je prodajna uspešnica znamke, to je itak znano. Kompaktni športni terenec ima vse atribute za dobro prodajo (po prenovi še posebej), predvsem pa gre še vedno za spreten kompromis med ponujenim in seveda ceno. Posebej pri vstopnem 1,6-litrskem dizlu, ki mu po novem pri delu pomaga električni motor, in gre torej za blagega hibrida. Sliši se kot zmagovalna kombinacija.

Tucson je v tem opremskem paketu predvsem bolj vpadljiv in monden SUV. Toda na srečo ni zgolj to. …

Štirivaljnik je bil sicer med zmogljivejšimi v razredu, zdaj pa so inženirji tudi šibkejšemu dizlu (sprva samo dvolitrski) dodali 10,8 kW sinhroni motor, ki je nameščen v menjalniku in s trenutnim navorom neposredno pomaga razbremeniti motor ob pospeševanju in s tem znižuje porabo ter dviguje odzivnost. Sliši se kot zmagovalna kombinacija. 

Celoten prispevek v tiskani izdaji (št. 85)

Matjaž Korošak

Hyundai Tucson 1.6 CRDi N-Line
TEHNIČNI PODATKI
Motor vrstni štirivaljnik, 1.598 ccm, turbodizel CO2 127 g/km Moč 100kW (136KM) pri 4.000vrt./min. Navor 320Nm od 2.000 do 2.250 vrt./min. 0–100 11,8 s Hitrost 180 km/h Teža 1.676 kg (60 kW/tono) Osnovna cena 27.630 evrov
+
homogeno delujoč hibridni sklop, vključno z menjalnikom
nezahtevnost med vožnjo
-
malce sterilen volanski mehanizem
kratke prečne grbine zmotijo mir udobja
4
EVO OCENA
Preberite tudi
Mirnejši kameleon