Inženirji so se posvetili motorjem in podvozju, zunanjih sprememb je tokrat malo

Admiralska ladja Mercedes-Benza je dočakala prenovo sredi življenjskega cikla, ki bi naj pospešila prodajo. Predvidoma od julija tudi pri nas. Toda večino dela so vendarle opravili inženirji in ne oblikovalci. Pozornost so se namenili prenovi maske, odbijača sta sedaj izrazitejša in oblikovalsko bliže ostalim modelom. Nekoliko sta spremenjena še žarometa z led svetili in tremi značilnimi svetlobnimi črtami.

Pri Mercedes-Benzu predvsem radi izpostavijo popolno prenovo motorne palete, ki pa še ni končana. Zdaj je v ponudbi namreč nov S 560 4Matic, ki ga zastopa 4,0 biturbo V8 s 345 kW (469 KM), nov je tudi S 63 AMG 4Matic, vendar le motor, ki je tudi tokrat štirilitrski (prej 5,5 litra) in zmore 450 kW (612 KM). Tudi oba dizla sta iz nove generacije vrstnih šestvaljnikov – S 350 d in S 400 d, ki zmoreta  210 kW (286 KM) oziroma 250 kW (340 KM), ter 600 oziroma 700 Nm navora. Še bolj zanima je prihodnost, kjer Mercedesovi strokovnjaki obljubljajo 48V napeljavo, ter priključni hibrid s 50 km dosega, pa tudi mehki hibrid z zaganjačem/generatorjem in električnim ‘turbo polnilnikom’ v novi generaciji vrstnih trilitrskih bencinskih šestvaljnikov (ta bi naj zmogel do 300 kW/408 KM).

Aktivno podvozje Magic Body Control je zdaj zmogljivejše in še prej prepoznava neravnine (in do 180 km/h), poslej pa zmore karoserijo nagniti v zavoj do 2,65 stopinje in s tem izravnavati bočne pospeške, ki delujejo na telesa potnikov. Za potnike je tudi sicer dobro poskrbljeno, zdaj celo s posebnimi t.i. wellnes programi (6) za določeno počutje. Ti vplivajo na masažno funkcijo sedežev, barvno ambientalno osvetlitev kabine, izbiro glasbene podlage, temperaturo ter celo odišavljanje notranjosti glede na počutje.

Cela plejada asistenčnih sistemov, ki v določenih primerih omogočajo tudi polsamodejno vožnjo,  je zdaj izboljšana, največ je pridobil aktivni tempomat, ki prepoznava (preko sistema za prepoznavo znakov) več omejitev, preko podatkov navigacije pa zaznava tudi nevarne zavoje, krožišče, … in zmanjša hitrost. Sistem omogoča tudi varno zaustavitev v sili, pa samodejno prehitevanje, … In prek aplikacije na pametnem telefonu je mogoče razred S zdaj tudi parkirati in izpeljati (do 15 m) iz parkirnega mesta kar od zunaj.