Doživi pravi občutek

Od Monte Carla do škotske severnoobalne ceste. Hyundaijev i30 N smo preizkusili na najzahtevnejših cestah Evrope.

Reli v Monte Carlu ohranja status najbolj prepoznavnega dogodka svetovnega prvenstva, Col de Turini pa njegove najbolj zloglasne etape. Kako jo je prevoziti s Hyundaijevim najnovejšim modelom N?
Hyundai i30 N se je že dokazal na dirkališčih in hitrostnih preizkušnjah relijev. Toda – ali lahko tekmuje z dirkalnikom, ki ima le eno poslanstvo? Poglejmo …
Ne le en i30 N, temveč dva izzivata spektakularne višavske ceste škotske pentlje NC500, medtem ko njuna voznika ugotavljata, zakaj sta Hyundaija izjemna sopotnika

Doživi pravi občutek

Od Monte Carla do škotske severnoobalne ceste. Hyundaijev i30 N smo preizkusili na najzahtevnejših cestah Evrope.

Reli v Monte Carlu ohranja status najbolj prepoznavnega dogodka svetovnega prvenstva, Col de Turini pa njegove najbolj zloglasne etape. Kako jo je prevoziti s Hyundaijevim najnovejšim modelom N?
Hyundai i30 N se je že dokazal na dirkališčih in hitrostnih preizkušnjah relijev. Toda – ali lahko tekmuje z dirkalnikom, ki ima le eno poslanstvo? Poglejmo …
Ne le en i30 N, temveč dva izzivata spektakularne višavske ceste škotske pentlje NC500, medtem ko njuna voznika ugotavljata, zakaj sta Hyundaija izjemna sopotnika
Pri Hyundaiju so odločeni še naprej vznemirjati segment športnih kompaktnežev, tokrat z lažjim in bolj osredotočenim i30 N. Še več, bi lahko bile govorice o pravem športnem N modelu resnične?
Albert Biermann se je Hyundaiju pridružil leta 2015. Pred tem je služboval pri BMW-ju kot šef oddelka M
Izbrati i30 N pred bolj uveljavljenimi rivali je pomenilo skočiti v neznano. So se prvi lastniki odločili prav, ko so to naredili?
Zakaj sta objekta, ki sta 10.000 kilometrov narazen, tako pomembna pri nastanku prvega Hyundaijevega modela N