Ultimativni M2?

BMW M2 se z novo, bolj osredotočeno različico, motorjem iz M4 Competition in izboljšanimi zmogljivostmi do sedaj najresneje spogleduje z dirkališčem

Najljubši BMW med tistimi, ki pravimo, da je vožnja strast, je dobil novo najmočnejšo različico z oznako CS, ki jo bodo sicer izdelali le v omejeni seriji. Sledi istoimenskim različicam večjih bratov M3 in M4, v osnovi pa je hitrejši in bolj osredotočen podaljšek modela M2 Competition, ki je v lanskem letu z motorjem iz M3/M4 nadgradil in tudi nadomestil prvotni M2. Več moči (motor je iz M4 Competition), agresivnejši videz z uporabo ogljikovih vlaken, boljše zavore in predelan sistem za nadzor stabilnosti.

Motor je mehansko sicer enak tistemu iz M2 Competition – gre za 3-litrski dvojno prisilno polnjeni vrstni šestvaljnik. A je – podobno kot pri M3 in M4 – pridobil 29 kW (40 KM) moči. Tako sedaj zmore 331 kW (450 KM) moči in 550 Nm največjega navora. S svežo zalogo moči in ročnim šestsopenjskim menjalnikom do 100 km/h pospeši v 4,2 sekundah, z opcijskim sedemstopenjskim samodejnim dvosklopčnim M DCT menjalnikom pa še dve desetinki hitreje (okrogle 4 sekunde). Serijski je tudi paket M Driver’s Package, kar pomeni višjo najvišjo hitrost – 280 km/h. To so sicer podatki, ki se lahko primerjajo s Porschejevim Caymanom GT4.

Prilagodljivo M vzmetenje je sedaj serijsko (v običajnem M2 ni bilo na voljo). Serijski je tudi aktivni M diferencial, ki deluje v sodelovanju s prilagojenim sistemom za nadzor stabilnosti. V načinu M Dynamic je dovoljenega več zdrsa z možnostjo nadzorovanega drsenja, pri čemer na voznika še vedno pazi elektronska varnostna mreža. Tu so tudi lažja 19-palčna platišča s serijskimi pnevmatikami Michelin Pilot Sport Cup 2, M Sport zavore s 400 mm velikimi diski spredaj in 380 mm zadaj, karbonsko keramični paket pa je opcijski. Seveda je potrebno omeniti tudi nekatere vizualne posodobitve, ki pa niso samo za okras. Pokrov motorja iz plastike, ojačane z ogljikovimi vlakni, je 50 odstotkov lažji. Na njem se bohoti zračnik, ki izboljša hlajenje motorja in prispeva k potisni sili k tlom. Streha je narejena iz enakega materiala – sedaj bolj čvrsta, z manj zvočne izolacije pa tudi lažja. Tukaj je tudi razdelilnik zraka spredaj ter spojler in difuzor zadaj. V notranjosti prevladujejo ogljikova vlakna in alkantara. Vzdušje je dirkaško, a pri udobju in tehnologiji niso delali večjih kompromisov. Školjkasti sedeži so enaki, kot v M4 CS.

V Nemčiji se bo cena M2 CS približala stotici (95.000 EUR), kar je v primerjavi z M2 Competition kar precejšen dodatek. A M2 za na dirkališče še ni bil tako dobro pripravljen, CS pa bo osnova tudi za novi dirkalnik – M2 CS Racing.