V stilu La Dolce Vite

Ferrari je presenetil z novim modelom, tipično romantično in samosvoje poimenovanim po italijanskem glavnem mestu – Roma

Gre za klasični GT konfiguracije 2+2 s spredaj nameščenim V8 motorjem, ki oživlja eno tradicionalnih Ferrarijevih karoserijskih oblik. Linija Ferrarijevih modelov 2+2 se je po zadnjem kupejevskem modelu 612 Scaglietti namreč nadaljevala v “shooting brake” obliki s prvim Ferrarijem s štirikolesnim pogonom – FF. Roma se tako v Ferrarijevi GT ponudbi pridružuje modelu GTC4 Lusso, dinamično pa bo ponujala več, kot na primer Portofino. Tukaj omenjajo pravzaprav širok razpon uporabnosti – od udobnega križarjenja do občasnih izletov na dirkališče. Roma po dolgem času spet izgleda kot Ferrari – v nasprotju z modelom F8 na primer -, ki so ga z italijanskim občutkom oblikovali v studiu in ne (zgolj) v vetrovniku. Nima aerodinamičnih elementov in odprtin, ki bi motili čisto obliko. Vseeno je tukaj razdelilnik zraka spredaj, aktivni spojler zadaj, veliko pa so v tem smislu storili pod avtomobilom. Tudi notranjost je odmik od bolj osredotočenih Ferrarijev. Skoraj vse elemente je mogoče upravljati preko zaslona na dotik, sedeži niso tako izrazito športni, na zadnjih sedežih lahko sedijo manjši otroci. Mogoče jih je zložiti in narediti prostor, kot dodatek prtljažniku.

Romo poganja 3,9-litrski dvojno prisilno polnjeni V8 s 456 kW (620 KM) moči – Roma me zanimivo morda najbolj spominja prav na Ferrari 456 – ter 760 Nm največjega navora. Do 100 km/h pospeši v 3,4 sekundah, najvišja hitrost pa znaša 320 km/h. Moč prenaša na kolesa s pomočjo osemstopenjskega samodejnega menjalnika DCT, ki so ga prvič predstavili na SF90 Stradale. Avto je sicer težak 1472 kg, dolg 4656 mm, z medosno razdaljo 2670 mm, širok 1974 mm ter visok 1301 mm. Tukaj je tudi zadnja različica Ferrarijevega sistema FDE (Ferrari Dynamic Enhancer), ki je vaš prijatelj, ko vozite avto na meji svojih sposobnosti. Prve avtomobile bodo dostavili poleti prihodnjega leta, Roma pa bodo rimerjali z Astonovim Vantagem, ki mu je tudi najbolj podobna, pa morda tudi z Mercedesovim AMG GT R ali kakšno različico Porschejeve 911-ice.