Nova Kia Ceed, ki so jo predstavili pred dnevi, je sicer izgubila apostrof v imenu, pridobila pa bo (delni) hibridni pogonski sklop ter dve novi karoserijski različici. Trivratna se medtem poslavlja

Po poročanju britanskega AutoExpressa, kjer so se pogovarjali z namestnikom Kiinega direktorja marketinga, Arturom Martinsom, naj bi iz tradicionalne kombijevske različice izpeljali še shooting brake model. Tudi tokrat bodo ponudili športneje naravnani Gran Turismo in šibkejšo različico motorja iz Hyundaija i30 N z okoli 150 kW moči. Prostor za dodaten model ob odsotnosti trivratnega pro_ceeda pa bodo izkoristili z novim SUV-jem, ki bi se lahko umestil pod Sportage.

V načrtu imajo tudi delno elektrifikacijo Ceeda, ki jo bo z 48 voltnim električnim sistemom mogoče dobiti od naslednjega leta. Razmišljajo še o priključnem hibridu (PHEV), popolnoma elektrificirana različica pa je zaenkrat izključena.

Ob izidu bodo novi Ceed sicer poganjali trije bencinski ter dva dizelska motorja s prisilnim polnjenjem in močjo od 74 do 103 kW. Vsi motorji bodo na voljo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, močnejši pa tudi z opcijo sedemstopenjskega dvosklopčnega samodejnega menjalnika. Sistem izbire načina vožnje (Drive Mode Select) bo omogočal nastavljanje trdote volana in spreminjanje značaja motorja.

Tudi ta avtomobil je bil oblikovan in razvit v Frankfurtu z osredotočenostjo na dinamičnost in evropske ceste, pri Kii pa omenjajo celo osredotočenost na voznika in neposrednost v vodljivosti. Zasnovan je na novi platformi, imenovani K2. Je nižji (1.447 mm) in širši (1800 mm) od predhodnika, sprednji previs je krajši za 20 mm, zadnji daljši za 20 mm, medosna razdalja pa ostaja enaka. Imamo torej veliko razlogov, da se lahko veselimo (zelo verjetno) prihajajočega Ceeda GT.