Polestar je že pokazal nov model in dokazal, da se zarečenega kruha vendarle kar nekaj poje. Prvi model bo namreč – priključni hibrid

Ni dolgo tega, kar so pri Volvu objavili dramatično novico o ločitvi ravnokar združenih podjetij Polestar in Volvo. Prvi bi naj tako postal samostojna znamka, ki bi se naj ukvarjal z razvojem in izdelavo izključno električnih športnikov. Seveda pod Volvovim okriljem. In to ne glede na dejstvo, da Volvo v tem trenutku na trg še ni poslal niti enega električnega modela.

No, po današnji predstavitvi prvega modela, ki so mu rekli kar Polestar 1, je jasno, da gre vendarle za bolj prilagodljiv pristop k elektrifikaciji, saj je nov model, ki bo na trgu šele sredi leta 2018, vendarle priključni hibrid. Sicer izjemno zmogljiv, tudi v fazi zgolj električnega pogona, toda še vedno hibrid. Na prilagodljivi platformi izdelan Polestar 1 je dolg 4,5 metra, karoserija je izdelana iz ogljikovih vlaken, za pogon pa skrbi kombinacija elektromotorjev in motorja z notranjim izgorevanjem.

Pri Polestaru so že razkrili, da znaša sistemska moč kar 600 konjev (441 kW) ter 1000 Nm navora, in medtem ko dvolitrski štirivaljnik poganja prednjo os, dva električna motorja (skupno menda 162 kW/220 KM) poganjata vsak svojo zadnjo os in tako skrbita tudi za vektoriranje navora. Švedski grand turismo, ki ga bodo izdelovali izključno na Kitajskem,  naj bi zmogel tudi okoli 150 kilometrov zgolj na električni pogon, s čimer naj bi bil tudi najbolj zmogljiv hibrid v prodaji.

Seveda strokovnjaki trdijo tudi, da bo izredno vodljiv avtomobil, za kar naj bi bila zaslužna tako lahka in čvrsta školjka iz kompozitov (45 odstotkov čvrstejša od jeklenih), kot nizko težišče in sodobno podvozje, kjer so prilagodljive blažilce prispevali pri Oehlinsu.

Samo 500 primerkov bodo naredili vsako leto, pa še za te pri Polestaru pravijo, da jih ne bo mogoče kupiti, temveč le najeti za dobo dveh ali treh let. Sredi leta 2019 pa načrtujejo model Polestar 2, ki pa naj bi bil manjši in vendarle povsem električno gnan model (BEV), nekaj za tem pa naj bi naredili prostor tudi za prvi SUV model z imenom (uganili ste) Polestar 3.