Megane RS Trophy-R je novi kralj zelenega pekla med vozili s sprednjim pogonom. V omejeni seriji jih bodo izdelovali s 130 privarčevanimi kilogrami

Rekord Nürburgringa za vozila s sprednjim pogonom je zopet v rokah Renault Sporta. Mejnik je nazadnje leta 2017 s Civicom Type-R popravila Honda. Z Meganom RS Trophy-R pa ga je Laurent Hurgon – Renault Sportov razvojni voznik – premaknil še za 3,7 sekunde in sedaj znaša 7 minut in 40,1 sekund. To pa je že čas, ki je tam zabeležen tudi ob avtomobilih, kot je Bugatti Veyron, Porsche 911 GT3 (997.2) ali pa Mercedes McLaren SLR.

Trophy-R je bolj osredotočena različica že tako hitrega Megana RS Trophy. Ima enak, 1,8-litrski prisilno polnjeni bencinski štirivaljnik, ki še vedno zmore 221 kW (300 KM) moči ter 400 Nm navora. Pomembna razlika pa se kaže v kar 130 privarčevanih kilogramih, nekaterih mehanskih posodobitvah ter nastavitvah podvozja, da se slednje bolje upira silam, ki nastajajo pri hitri vožnji na stezi, kakršna je severna zanka.

Trophy-R so razvili s kupom delov resnih dobaviteljev, kot je Akrapovič, ki je seveda prispeval izpušni sistem. Blažilniki so Öhlinsovi, nove, večje zavore pa Brembove. Manjšo težo so ob odstranjenih delih v notranjosti dosegli s Sabeltovimi školjkastimi sedeži, novimi platišči in pokrovom motorja iz ogljikovih vlaken, znebili pa so se celo meglenk.

Megane RS Trophy-R bo v omejeni seriji na voljo še pred koncem leta. Izdelali jih bodo nekaj sto. Na podrobnejše podatke o tehničnih spremembah na avtomobilu bomo morali še malenkost počakati. Medtem pa si lahko preberete naše vtise iz vožnje z modelom, iz katerega izhaja – Meganom RS Trophy.