Za reli ni več denarja, zato pa več za druge aktivnosti – po relikrosu in seriji TCR je zdaj na vrsti legendarni Pikes Peak v ZDA

Če se vam zdi to bolj šov program kot resen športni program, potem so pomisleki morda na mestu – glede na dejstvo, da bodo pri VW Motorsportu za naskok na verjetno najbolj znano gorsko dirko na svetu v Koloradu (ZDA), naredili  – električni prototip! S katerim seveda nimajo možnosti za skupno zmago (mimogrede – absolutni rekord je še vedno rokah Sebastiana Loeba), zato pa bodo naskakovali zmago v razredu električno gnanih vozil. In tudi na ta način poskušali v ZDA zloščiti imidž, ki ga je načela dizelska afera.

Za tiste, ki jim je Pikes Peak ali Dirka do neba, kot do skoraj 20 kilometrov dolgo preizkušnjo imenujejo (cilj je na 4.300 metrih nadmorske višine) blizu, je že treba reči, da Volkswagen tam ne bo prvič. Leta 1987 so se namreč preskusili na takrat še makadamski podlagi z Golfom z dvema motorjema (spredaj in zadaj), ki so ga prav tako naredili v rekordnem času (novatvni pristop se sicer ni najblje obnesel).

Prototip iz leta 1987 je sicer res zmogel 652 konjev (480 kW), toda več kot do tretjega mesta v skupini ni šlo. Foto: VW

No, zdaj ko je podlaga povsem asfaltirana, reli bolidi (kot na primer legendarni Peugeot 405 T16 z Arijem Vatanenom ali Walter Rohrl v brutalnem Audiju Quattro) tam seveda nimajo možnosti, zato pri VW Motorsportu pripravljajo pokrit prototip. Kaj več še niso razkrili, razen ene fotografije, ki več skriva kot odkriva. In dodali, da bodo vanj namestili inovativni paket baterij in električnega pogona. Pri VW so sicer zavezani električni mobilnosti v prihodnje, zato je tak način promocije seveda smiseln (do leta 2025 bodo predstavili 23 električnih vozil), četudi doslej v tovarniškem športnem oddelku niso razvili niti enega električnega športnika. No, 24. junija bo hitro znano, če so se dela lotili pravilno. In kaj so dosegli. Toda že obrisi prototipa obetajo …