Po okusu zadržanih voznikov

Volkswagen T-Roc 1,6 TDI

Trendovska zunanjost in zadržan ter varčen turbodizel? Kombinacija, ki je po okusu umirjenih, a trendovskih voznikov

fotografije Jure Kralj

Minilo je več kot leto dni, odkar sem nazadnje sedel za volanom T-Roca, takrat z 1,5-litrskim bencinskim motorjem. Priznam, spomin nanj je kar nekoliko zbledel, nekako v podzavesti je ostalo le vprašanje, ali se mu ne bi morda bolje podal turbodizel?

No, ko sem že skoraj pozabil nanj, sem v roke prejel ključ vstopne različice dizla, ki je seveda dober znanec v koncernski ponudbi Volkswagna. Tokrat je karoserija odeta v belo barvo z izjemo strehe, ki je črna. Kombinacija povsem po mojem okusu, pa tudi sicer je T-Roc, ne le po mojem mnenju, oblikovno eden najbolj privlačnih športnih terencev ali križancev v kompaktnem segmentu. S tisto pravšnjo mero ostro zapognjene pločevine in robustnosti, da ni videti kot kak pomehkužen kompaktnež, ki so ga za silo postavili na privzdignjeno podvozje.

Oblikovno je T-Roc čistokrvni predstavnik križancev, ki prepriča s spretno kombinacijo robustnosti in dinamičnosti.

Notranjost je ob prvem stiku urejena in tokrat z običajnimi merilniki instrumentne plošče, ki se zdijo kar nekako zastareli. Pa ne zaradi pohoda digitalizacije, ki je mimogrede za doplačilo na voljo tudi v tem primeru, temveč zavoljo zasnove s tistim enobarvnim zaslonom potovalnega računalnika na sredini. Pa sem sam še vedno zagovornik vsaj delno analognih merilnikov, vendar bi v tem primeru vseeno raje segel po digitalni instrumentni plošči za sprejemljivih 464 evrov, ki se ob tem bolje poda sodobnemu infozabavnemu sistemu. Sicer pa nad ergonomijo in enostavnim rokovanjem ni mogoče nergati, pravzaprav niti upravljanje z multimedijo ne zahteva privajanja. Le nekaj zmoti, kar je nekako izginilo iz spomina izpred leta dni. Kamor seže oko, ali še bolje prsti, je mogoče otipati trdo plastiko. Edini oblazinjeni deli so sredinski naslon in opora komolcev na vratih. To je to! Ne morem si kaj, vendar to znamki iz Wolfsburga ne pritiče. Že zaradi cenovne politike, saj velja takšen T-Roc s paketom opreme Style že več kot 23 tisočakov.

Notranjost je ergonomsko urejena, nekoliko staromodni merilniki pregledni (za 464 evrov je na voljo digitalna instrumentna plošča), zmoti le izdatna količina trde plastike, ki znamki Volkswagen ne pritiče.

Celoten prispevek v tiskani izdaji (št. 83)

Peter Zorenč

Volkswagen T-Roc 1,6 TDI
TEHNIČNI PODATKI
Motor vrstni štirivaljnik, 1.598 ccm, turbodizel CO2 115–113 g/km Moč 85 kW (115 KM) od 3.250 do 4.000 vrt./min Navor 250 Nm od 1.750 do 3.200 vrt./min Zmogljivosti 10,9 s (0–100 km/h), 187 km/h Teža 1.395 kg (61 kW/tono) Cena 21.338 EUR
Položaj za volanom
Vozno udobje in dinamika
Ergonomija
Trde plastične obloge v notranjosti
Počasen ročni menjalnik
3
EVO OCENA