Evo ocena
Pogonski sklop, uporabnost, kakovost
Cena
4.5Končna ocena

 

Tiguan želi prepričati na vseh področjih – z uporabnostjo, uglajenostjo pogonskega sklopa in udobjem. Predmet spotike je le cena, ki je že zelo blizu predstavnikov premijskega segmenta

Vozil sem ga na slovenski predstavitvi, vendar je bilo tistih nekaj kilometrov v okolici Vranskega premalo, da bi si lahko ustvaril jasno sliko. O Tiguanu namreč, ki je vsaj v mojih očeh oblikovno eden bolj drznih avtomobilov, ki so v zadnjih letih zapeljali iz Wolfsburga. Pa s tem ne mislim na oblikovalski izlet v neznano, prej na skladnost potez z dobršno mero resnosti in dodelanostjo, ki mu daje pridih premijskega segmenta.

Podobno kot Passat in Touran se tudi druga generacija kompaktnega športnega terenca želi umestiti v neposredno bližino le-tega.

Tudi zato verjetno pogumno nastavljena cena, ki z nekaj več kot 35 tisočaki brez dodatkov ni ravno skromna. Zato pa dobi kupec sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik, resnično tih in uglajen turbodizel ter štirikolesni pogon z več načini delovanja (Active Control), ki želi še dodatno poudariti tudi terenske zmogljivosti sicer po videzu prej modnega predstavnika, namenjenega zlasti asfaltnim površinam.

imgp0080

In v resnici Tiguan združuje oboje. Morda notranjost resda ne navduši s kreativnostjo, a zato z urejenostjo, preglednostjo in enostavnostjo upravljanja ter še posebej z uporabljenimi materiali. Svoje dodajo tudi digitalizirani merilniki v obliki 12,3-palčnega zaslona (seveda je to doplačljivi del) in nasploh občutek kakovosti. Ne gre mu oporekati niti uporabnosti, saj meri prtljažni prostor vsaj 520 litrov, zadnja klop pa je ločeno pomična po dolžini. Tako je z lahkoto prvi avtomobil v garaži, česar za predhodnika ne bi mogel reči.

Da deluje preverjeni pogonski sklop prepričljivo, sem sicer pričakoval, vendar štirivaljnik vseeno preseneti z dobro zvočno zatesnjenostjo, odločnostjo in resnično skromno mero tresljajev. Z dovolj udobja sledi tudi podvozje, čeprav tega ni na voljo v enaki meri kot pri običajnih limuzinah. Pa vendar je kompromis med udobjem in nadzorom gibanja karoserije dober, saj je blaženje dovolj popustljivo, nagibanje v ovinkih pa za ta segment skromno.

Za konec lahko rečem le, da je Tiguan v segmentu kompaktnih športnih terencev letvico postavil nekoliko višje, težava je le, da je to mogoče reči tudi za cenovno politiko, saj se cena z nekaj dodatne opreme zlahka povzpne čez mejo 40 tisočakov.

Več preberite v tiskani izdaji Evo magazina (številka 69)!