Skandinavsko hladen

Volvo S60 T5 R-Design

Je največji med premijsko konkurenco v srednjem avtomobilskem razredu. Prisilno polnjen štirivaljnik je zmogljiv, ampak – ali premore tudi druge atribute, da se lahko kosa z najboljšimi?

fotografije Klara Kulovec, Jure Kralj

Sam menim, da je zunanjost S60 nekakšna pomanjšava S90. Je s tem kaj narobe? Očitno ne. Pa vendar, če mi je pred leti malce zastal dih, ko sem prvič ugledal notranjost S90, sedaj ob pogledu na armaturno ploščo v S60 ostanem precej ravnodušen. Delno tudi zavoljo preproste grafike pokončno postavljenega zaslona. No, če bi ta avtomobil primerjal z nepremijsko konkurenco, bi to še nekako preživel. A v primerjavi z Mercedesom razreda C, BMW-jevo serijo 3 in Audijevo štirico je notranjost v S60 videti tako, kot bi Volvo kmalu predstavil novo generacijo S60 – niti modni gumb za zagon motorja na podaljšku osrednje konzole ne more spremeniti mojega mnenja. In ker je najdaljši v razredu premijcev, postreže tudi z največ prostora za kolena na zadnji klopi, kar je tudi dobro vedeti.

Še vedno tipičen Volvo – prečiščene poteze, solidni materiali, velik osrednji zaslon, ki deluje kot tablica in zahteva nekaj privajanja.
Po drugi strani sta glavna merilnika še vedno analogna.

Ampak v naši reviji v ospredje postavljamo zmogljivosti in dinamiko. In oznaka T5 in paket R-design vsaj nakazujeta željo za vstop v svet dinamike pri S60. Namreč, vrh piramide športnosti pri tem modelu označuje T8, pri katerem štirivaljnik zmore celo 288 kilovatov oziroma 390 konjev. Paket opreme R-design ne prinaša kakšnih posebnih športnih dodatkov, izjema je centimeter nižje podvozje s tršimi in krajšimi vzmetmi. In če to združim s potentnostjo štirivaljnika, so pričakovanja razumljivo višja, kot če bi to bil S60 z vstopnim motorjem (140 kW/190 KM).

Celoten prispevek v tiskani izdaji (št. 86)

Sebastijan Zorenč

Volvo S60 T5 R-Design
TEHNIČNI PODATKI
Motor vrstni štirivaljnik, 1969 ccm, turbo CO2 161 g/km Moč 190 kW (250 KM) pri 5500 vrt./min Navor 350 Nm od 1800 do 4800 vrt./min Zmogljivosti 6,5 s (0-100 km/h), 240 km/h Teža 1686 kg (113 kW na tono) Cena 51.048 EUR
+
prožnost motorja
prostorna notranjost
kakovost izdelave
-
preveč sterilen volanski mehanizem
slabše blaženje pri nižjih hitrostih
dolgočasnost osrednjega zaslona
4
EVO OCENA
Preberite tudi
Porsche Taycan Turbo S
Je Taycan pravi Porsche?