Po vzoru večjega brata je XC60 povzel oblikovne smernice in najsodobneje varnostne sisteme, zaenkrat na voljo le s štirikolesnim pogonom in samodejnim menjalnikom

Od Ljubljane do Olimja je kratka pot, mnogo prekratka, da bi se lahko z novim XC60 spoprijateljil. Že po prvih kilometrih je spoznati prostornost in udobje v kabini. In tisti prefinjen občutek elegance za volanom preveva vsak kilometer, ne glede, ali je pred mano avtocestna ravnina, ali pa zavita cesta od Dramelj do Olimja.

Četudi je v notranjosti opaziti tipičen skandinavski skandinavski oblikovalski, ne morem ostati ravnodušen. Predvsem so me prepričali izbrani materiali in kakovost izdelave. In podvozju ne pride do živega niti slabši asfalt, med vožnje skozi zavoje pa kljub višjemu težišču deluje prepričljivo, klub temu, da testno vozilo ni bilo opremljeno z zračnim vzmetenje, ki sicer omogoča štiri prednastavljene programe in možnost individualne nastavitve.

Vovlo XC60

Nikakor se ne morem znebiti občutka, da morda vozim celo večji avtomobil, kot XC60 dejansko je. Kar je seveda pozitivno. Resda, je v primerjavi s predhodnikom pridobil šest centimetrov v dolžino, za celo devet je daljša medosna razdalja, previsi ostajajo kratki. Volvo XC60 je od začetka prodaje, vsaj do sredine prihodnjega leta, ko bo na voljo tudi s prednjim pogonom in D3 motorjem, zgolj s štirikolesnim pogonom in osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Motorizacijo sestavljajo trije bencinski motorji z močjo od 187 kW (254 KM) do 235 kW (407 KM). Slednji predstavlja kombinacijo z elektromotorjem kot priključni hibrid, ki omogoča do 45 kilometrov avtonomne vožnje zgolj na električno energijo. V ponudbi sta še dva dizelska agregata z močjo 173 kW (235 KM) in 140 kW (190 KM). Paketi opreme so trije, tudi športni R-Design, pri katerem Volvo za XC60 ponuja celo do 22-palčna platišča, za doplačilo štiri zaključke izpušnih cevi, športne sedeže in številne druge dodatke, ki poskrbijo za več športno-prijetnega počutja in videza.

Kupci lahko izbirajo med tremi paketi opreme, do konca leta pa bo najbolj ugoden XC60 z opremo Momentum, ki ga dopolnjujeta še manjša paketa business connect in paket osvetlitve. Za tako opremljenega z D3 motorjem je namreč potrebno odšteti 46.990 evrov. Konec leta bo tudi za slovenske kupce na voljo sistem Volvo on Call, ki ponuja povezavo preko spleta in s tem tudi različne možnosti, klic v sili in druge uporabniške vrednosti, ki jih aplikacija omogoča.

Znamka Volvo bo v letošnjem letu tudi v Sloveniji presegla zastavljene prodajne cilje. Seveda pa največ pričakujejo prav od XC60, ki je v prejšnji generaciji predstavljal 30 odstotkov prodajnih količin, ne le v Sloveniji, tudi globalno. Do konca leta jih želijo pri nas prodati 50, v polnem letu prodaje pa 150. Navsezadnje tovarna krepi svojo prisotnost po svetu, ustvarja rekordne dobičke, prihodnje leto bo stekla nova proizvodnja v ZDA, še letos pa bodo kupci lahko videli povsem novega XC40.