Nov dan, nov SUV oziroma SAC, kot ga označujejo pri BMW-ju. X4 že štiri leta po predstavitvi prve generacije v drugo, zdaj tudi z dvema M Performance različicama

Novi X4 sledi enakemu receptu kot njegov uspešen predhodnik. Sloni na zadnji generaciji modela X3, s katerim si deli večino pogonskih možnosti, obliko sprednjega dela in notranjost. V svoji niši, ki so jo izumili prav pri BMW-ju, pa se med bavarskimi “kupejevskimi” SUV-ji vmešča med modela X2 in X6.

Sprednji del je torej podoben X3, silhueta v primerjavi s predhodnikom ostaja na videz nespremenjena. Novi model je sicer daljši (+ 81 mm) in širši (+ 37 mm) z daljšo medosno razdaljo (+ 54 mm). Zadaj pa je BMW prvič uporabil novo obliko žarometov, ki jih bomo lahko videli tudi na prihajajočem kupeju serije 8 in modelu Z4.

Na voljo bo šest motornih različic od 135 do 265 kW, po tri bencinske in dizelske, vse pa bodo moč na cesto prenašale s pomočjo štirikolesnega pogona xDrive. M40i bo najmočnejša možnost s trilitrskim prisilno polnjenim vrstnim šestvaljnikom. 265 kW in 500 Nm največjega navora bo dovolj za 4,8 sekunde do 100 km/h. Druga M Performance različica je dizelska. Prisilno polnjeni vrstni šestvaljnik v M40d zmore 240 kW in 680 Nm največjega navora, do 100 km/h pa potrebuje 4,9 sekunde. Slednji navdušuje tudi s porabo goriva, ki naj bi v kombiniranem ciklu znašala med 6,4 in 6,6 l/100 km. M Performance sicer pomeni tudi serijski aktiven izpušni sistem, večje zavore, doplačljivo M Performance prilagodljivo vzmetenje in volanski mehanizem, M Sport diferencial ter vrsto sladkorčkov iz BMW-jevega M nabora, znotraj in zunaj. Kasneje bodo dodali še en dizelski šestvaljnik ter polnokrvno M različico – X4 M.

Čeprav pri Evo magazinu raje prisegamo na kombijevske različice dinamično odličnejših limuzin, pa ne gre zanikati, da določeni predstavniki v razredu SUV-ov oziroma SAC-jev (Sports Activity Coupe), kot X4 označujejo pri BMW-ju, vedno bolje zadovoljujejo tudi tiste, ki jim vožnja pomeni strast.

Preberite si test Alfa Romeo Stelvio 2,0 Turbo 280 Q4