cof

Yaris prenavljajo. Drugič

Toyotin malček je dobil nov, večji motor, kup drobnih posodobitev. In najzmogljivejšo verzijo GRMN. Ki obeta. Ampak …

Ampak po vrsti – GRMN (skrivnostna kratica menda pomeni Gazoo Racing Master of the Ring, pri čemer je mišljen Nurburgring Nordschelife) bo končno resna športna verzija Yarisa. Na mojo žalost pa smo na predstavitvi izvedeli le – da prihaja konec leta oziroma v začetku drugega leta. Sline so se vseeno pocedile, saj naj bi 1,8 litrski štirivaljnik zmogel več kot 210 konjev (več niso želeli povedati), za prenos moči na podlago bo skrbela zapora diferenciala (Torsen), blažilci prihajajo od Sachsa, …

Do tokrat bo moral za več dinamike poskrbeti 1,5 litrski štirivaljnik, ki je povsem nova konstrukcija in razvija 82 kW (111 KM) ter 136 Nm navora in zamenjuje 1,33 litrskega. Približno 10 odstotkov je močnejši in ravno toliko varčnejši na cesti, so zatrjevali inženirji iz Toyote. Res je prepričljivejši od litrskega trivaljnika (51 kW/69 KM), ki ostaja v ponudbi, ampak nikar na pričakujte revolucije. Le prožnost motorja je v tem primeru bolj izrazita … Dizel (1,4 D4-D) ostaja v ponudbi, vsaj zaenkrat, toda z agresivnim cenovnim pristopom trženja hibridne verzije (s popustom zdaj velja 13.950 evrov, za drobec manj od dizla) se bo postopno umaknila.

No, s hibridom so si vzeli več časa ter dodelali kup elementov podvozja in vpetja motorja, da bi bil hibrid – tehnično identičen – še tišji in mirnejši v vožnji. Razliko s predhodnikom so seveda majhne, čeprav trdijo, da so (v celoti) predelali kar 900 delov.

V notranjosti je kup novih materialov, osrednji zaslon za potovalni računalnik med merilnikoma je večji, barven in preglednejši, nekaj drobnih sprememb je na osrednjem zaslonu. Največja in najbolj opazna sprememba pa je seveda povsem nov prednji del, z masko, LED žarometi, meglenkami, ki nekoliko povzema slog manjšega Ayga. In zadek, kjer so nova vrata, zadnje luči in odbijač.

Toyota Yaris

 

More Stories
Z novim X3 želi BMW v ospredje