Oplova uspešnica prisega predvsem na učinkovitost – z novo paleto motorjev, aerodinamiko in menjalniki

Seveda to še zdaleč ni vse, kar so pri Oplu pripravili, da bi Astra osvežena vstopila v svoje zrelo obdobje, toda prav prenovljena motorna paleta je glavni adut modela v spodnejm srednjem razredu. Novi trivaljniki s prostornino od 1,2 do 1,5 itra so, čeravno na prvi pogled res deluje, da so prevzeti iz PSA-jeve palete, delo lastnega razvoja. Prevzem je prišel namreč v času, ko je bil razvoj skoraj zaključen.

Gre torej za tri 1,2 litrske prisilno polnjene bencinske trivaljnike z močjo 81, 96 in 107 kW (110, 130 in 145 KM) ter 1,4 litrski motor z ravno tako 107 kW (145 KM). Sodobne motorje odlikuje nizka poraba, navor in dobra odzivnost. Menjalniki so ročni, šeststopenjski, vlogo samodejnosti pa tokrat prevzema CVT (brezstopenjski) menjalnik. Pri Oplu pravijo, da so novi motorji za 5, 19 in 15 odstotkov varčnejši od predhodnikov. Seveda pa gre nekaj tega tudi na račun nove, bolj dodelane aerodinamike, saj je najboljši količnik celo 0,25. Potem sta tu še dva trivaljna 1,5 litrska dizelska motorja, ki zmoreta 77 oziroma 90 kW (105 oziroma 122 KM). Motor, ki je spojen z novim devetstopenjskim menjalnikom (prvi dva z ročnim šeststopenjskim), pa zmore le nekaj manj navora (285 Nm namesto 300 Nm).

Inženirji so se posvetili tudi vozni dinamiki, saj je po novem moč dobiti Astro tudi s športnim podvozjem in spremenjeno odzivnostjo blažilcev, kjer zadnja poltoga prema vključuje Wattov člen, krmiljenje pa je bolj neposredno.

V notranjosti je zdaj Astra bistveno bolj podobna večji Insignii, saj od največjega modela prevzema merilnike in osrednji osempalčni zaslon z infotainmentom, vrhunski zvočni sistem Bose je na voljo za doplačilo, ravno tako klic v sili. Novi sta še prednja večnamenska in zadnja kamera, tudi udobni AGR sedeži )doplačilo) in pa nekaj sistemov pomoči vozniku, …