Pri Volkswagnu so držali besedo in pokazali model T-Roc Cabriolet. Mali SUV bo leta 2020 verjetno edini v tem segmetnu terenskih kabrioletov

V paleto Volkswagna se vrača vožnja ‘zgoraj brez’. Presenetljivo – ali pa tudi ne – so pri znamki to vlogo zaupali kompaktnemu SUV modelu T-Roc, ki je glede na odlično prodajo tudi edini logičen predstavnik v tako nišnem segmentu kabrioletov. Hkrati pa bo edini v podsegmentu terenskih kabrioletov, saj bo Range Rover menda ustavil izdelavo Evoqa. Novi model bo tovarna predstavila na salonu IAA v Frankfurtu, prve fotografije in nekaj podatkov pa so že razkrili.

Seveda bo imel tak T-Roc le dvoje vrat, tudi zavoljo čvrstosti in varnosti, temu pa bo služil tudi ojačan okvir vetrobranskega stekla in skrit varnostni lok, ki v primeru prevračanja zaščiti potnike. Tehnični sprememb je seveda še kar nekaj, še najbolj bode v oči, da so inženirji celo podaljašli medosno razdaljo za 40 mm, hkrati je avtomobil, ki ima v stilu klasičnih kabrioletov platneno streho, tudi za dobrih pet centimetrov nižji. Zavoljo sprememb in ojačitev ter prostora za platneno streho, se je nekoliko skrčil tudi prtljažni prostor, ki zdaj meri 248 litrov.

Sicer pa je platnena streha serijsko gnana električno (in se elektromehansko tudi zaklene v končnem položaju), stikala so v osrednji konzoli (tudi tisto za hkratno odpiranje vseh oken), vozniki pa bodo gotovo cenili možnost odpiranja in zapiranja do hitrosti 30 km/h. Zaenkrat je znano le, da bo imel T-Roc Cabrio dva motorja in sicer 1,0 in 1,5 (85 in 110 kW), ter dva paketa opreme, podrobnsoti pa še niso znane, niti to, koliko je novinec težji zaradi vseh sprememb in ojačitev.