Ob prenovi Octavie je športna različica RS dobila še zmogljivejši bencinski prisilno polnjen štirivaljnik, TDI ostaja nespremenjen

Četudi večina kupcev sega prav po dizelski različici RS-a, ostaja ta nespremenjen. Zato pa je zmogljivejši bencinski motor – natančno za sedem kilovatov (10 KM), močnejši je menda na poti in bo zmogel 180 kW (245 KM). Ampak tega na žalost na predstavitvi prenovljenega RS-a še ni bilo.

V primerjavi z običajno različico octavie je RS postavljen za centimeter in pol bliže tlem, del športnega podvozja je zdaj tudi nadzor pretoka olja v blažilcih (DCC), zavore so seveda zmogljivejše, medkolesna razdalja zadaj je za tri centimetre širša, serijsko je opremljen tudi tudi s simulacijo zapore diferenciala XDS+.

Četudi je bila testna steza na predstavitvi razmočena, je Octavia s tem motorjem pokazala dobro uravnoteženost in predvsem dobršno mero vodljivosti. Poleg novosti, ki so jih deležne vse različice Octavie, kot na primer dvojni žarometi, je povsem nov še prednji odbijač, širša je prednja maska, nova so platišča, serijska velikosti 17 palcev, za doplačilo palec in dva večja.

V notranjosti svežino predstvaljata nova prednja sedeža z višje postavljeno in izrazitejšo oporo v ledvenem delu in integriranima vzglavnikoma. Po vzoru običajne octavie je osvežen infotainment sistem z 9,2 placa velikim osrednjim zaslonom.

Bencinska različica pa je seveda na voljo zgolj s pogonom na prednja kolesa, medtem ko je pri dizelski tudi štirikolesni pogon – ta se je na razmočeni stezi izkazala s podobno hitrostjo kroga kot močnejši TSI motor s prednjim pogonom, a na suhi podlagi bi bila zgodba zagotovo obratna. Ne glede na izbran motor je RS serijsko opremljen s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, dvosklopčni DSG je za doplačilo.

Bencinska različica octavie zmore z mesta do stotice pospešiti v 6,7 sekunde (0,1 bolje, toda subjektivno težko zaznavno), najvišja hitrost znaša  250 km/h, vstopna cena pa 27.450 evrov, za dizla zgolj 30 evrov več.